ADVERTENTIE
Vind een bijbaan die bij je past!

Een bijbaantje zoeken dat bij je past kan een uitdaging zijn, maar met de juiste stappen kom je er al snel achter wat je wel en wat je niet leuk vindt. Lees alle tips over het vinden van een bijbaan op Youngpwr.nl, het nieuwe platform met alle informatie over werken en starten met ondernemen.

Check alle tips van Youngpwr!

Vraag 1: Wat hoor je: in welke stijl is de muziek?

Harry Sacksioni speelt eigenlijk verschillende stijlen, hij speelt nooit één vaste stijl. Hij is een allrounder, dat betekent dat hij van alles wat speelt.



Vraag 2: Wat hoor je: geef karakterisering van sfeer of stemming:

Doordat hij verschillende stijlen speelt heb je vaak ook verschillende sferen, maar de sferen somber, vrolijk, rustig en heftig kom je vooral tegen in de nummers tijdens zijn concerten.



Vraag 3: welk aspect van de muziek trekt veel aandacht?

Het melodie valt vooral op tijdens zijn concerten. Je zit heel de tijd met het deuntje mee te genieten en niet van iedere basklank die herhaaldelijk terugkomt, want dan ga je met het ritme mee. Nee hoor, bij hem is het puur het melodie.





Vraag 4: Wat hoor en ervaar je: luister je naar een concert of geluidsopname?

Natuurlijk luister je bij hem naar een live-optreden, want hij je hoort de muziek op de manier zoals hij het op zijn gitaar speelt. Tijdens het concert in de concertzaal van de bieb viel heel even het geluid uit en je hoorde hem toen nog steeds het deuntje doorspelen, live of niet??? En het zou ook wel heel raar zijn als hij voor zijn concerten een geluidsopname zou gebruiken, want dan zou het liedje moeten spelen zonder dat zijn gitaar geluid maakt, beetje moeilijk, toch?? En het publiek zit gewoon rustig mee te genieten van zijn spel en ik vind dat er altijd een gezellige sfeer in de zaal hangt als hij speelt. Helaas was de concertzaal in de bieb niet gewoon een zaal en niet zo netjes zoals het altijd is in het Chassé met al die zwarte gordijnen en zo om hem heen, nou ging je aandacht ook naar de omgeving achter hem en dat is storend.



Vraag 5: Wat hoor en zie je: is de muziek onderdeel van een groter geheel?

Het is gewoon een live gitaar optreden en verder geen onderdeel van iets anders. Er wordt alleen maar gitaarmuziek gespeeld die Harry Sacks zelf heeft geschreven/verzonnen.



Vraag 6: Werkwijze: hoe verhoudt zich de uitvoering tot de oorspronkelijke compositie?

Harry speelt de muziek gewoon uit zijn hoofd, dus niet uit een muziekboek die voor z’n neus staat. Hij speelt ook alleen maar solo’s, want hij is in zijn eentje dus alleen maar solo’s. Dus er is veel improvisatie door de uitvoerende musici tijdens het optreden.



Vraag 7: Inhoud: welke niet-muzikale gegevens spelen in de muziek een rol?

Tijdens het optreden gaat het niet om een boek, verhaal, maar puur om Harry en hoe hij de liedjes zo maar eens even uit dat gitaartje van hem krijgt.





Vraag 8: Inhoud: wat is het verband tussen tekst en muziek?

Hij zingt niet tijdens zijn concerten, dus kan er moeilijk een verband zijn tussen tekst en muziek. Wel verteld hij vaak voor hij het liedje gaat spelen, hoe hij aan het liedje komt en waarom hij het speelt. Vaak speelt hij het naar aanleiding van iets wat hij gedaan heeft, of iets wat hij mee heeft gemaakt, of een liedje die hij van een andere zanger naspeelt, bijvoorbeeld het liedje I WISH van Stevie Wonder, dat heeft hij nagespeeld ,een heel leuk nummer!



Vraag 9: Betekenis: welke betekenis of functie heeft de muziek?

Zijn muziek is denk ik echt bedoeld als amusement en om mensen een beetje te ontspannen. Ik vind dat zijn muziek vooral is om van te genieten! Hij speelt een liedje vaak ook met een autobiografische betekenis, bijvoorbeeld hij heeft een zonsopgang meegemaakt in Zuid-Afrika en toen heeft hij een heel rustig nummer gespeeld waar je die zon ook ziet opkomen, zeg maar.



Harry Sacksioni is op 23 oktober 1950 te Amsterdam geboren. Hij is als jochie goed in voetballen en wordt na eerst bij Neerlandia te hebben gespeeld, in juni 1962 op elfjarige leeftijd bij de pupillen van Ajax aangenomen. Op zijn vijftiende speelt hij bij de A-junioren. Toch kiest hij, nadat hij al een aantal keren met het B-elftal mag meespelen, niet voor een professionele voetbalcarrière maar voor de gitaar. Harry blijft hij wel voetballen voor zijn plezier en in gelegenheidsteams.



Harry krijgt zijn eerste gitaar, een spaanse gitaar, op zijn elfde en daarmee is de gitarist in hem geboren. Met de gitaarlessen die hij twee jaar lang van de heer Wiegmans krijgt, wordt een basis gelegd voor een lange carrière op gitaar, maar ook als componist. De heer Wiegman is naast gitaarleraar tevens de dirigent van een mandolineorkest. Nadat Harry de compositie 'Mobile' componeert voor drie gitaren, vraagt hij de jonge Harry om voor zijn 25-leden tellend mandolineorkest eens een compositie te schrijven. Dit wordt 'Aurora', Harry's eerste orkest-compositie.



Als tiener leeft Harry zich uit in diverse bandjes als The Clungels, Samll Jack en George Cash. In die jaren volgt hij ook enkele maanden pianolessen. Van de piano maakt hij nog steeds gebruik, zoals bijvoorbeeld recentelijk nog te beluisteren met 'Piste'. Zijn gitaarspel ontwikkelt zich door zelfstudie en wordt daardoor gekenmerkt door een heel eigen stijl van gitaarspelen. Gevolg van deze eigen stijl is dat hij niet wordt toegelaten op het conservatorium.



Harry werkt in zijn tienerjaren in de sigarenzaak van zijn vader. Vanaf zijn vijftiende is Harry, nadat hij producer Hans van Hemert weet te ovetuigen van zijn kunnen, actief als studiogitarist. Hij speelt gitaarpartijen voor heel veel artiesten zoals bijvoorbeeld Sandra & Andres en Linda van Dyck. In die periode componeert hij een aantal nummers waarbij zijn zus Loes Sacksioni de teksten schrijft. Eén nummer 'Angelique' komt per ongeluk bij Ronnie Tober terecht op plaat en wordt als b-kant van de hitsingle 'Rozen voor Sandra' goed verkocht.



In deze periode begint Harry's artiesten bestaan pas goed. Hij speelt in het seizoen '70/'71 bij de politieke Cabaret van Sieto Hoving, Tingel/Tangel, waar hij Sieto en Marijke Hovining (met Frits Lambrechts op piano) in het programma 'Burgers Op De Bres' op gitaar begeleidt. Vanwege zijn dienstplicht moet Harry, na een jaar uitstel, tenslotte toch zijn werk bij Sieto onderbreken na één seizoen. Maar al weet Harry zijn actieve dienstplicht te bekorten tot nauwelijks twee dagen en wordt hij uiteindelijk 'wegens gebreken' ongeschikt bevonden voor de militaire dienst, het betekent wel het einde van zijn werk bij Tingel Tangel.

De elpee 'Goed Voor Een Glimlach' is Harry's eerste samenwerking met Herman van Veen. De opnames zijn in dezelfde periode als zijn optredens bij Sieto Hoving. Hij moest dus heel wat afreizen, overdag in Brussel in de DES-studio en 's avonds op het podium. De samenwerking op de plaat is zo succesvol dat Harry wordt gevraagd voor de volgende elpee van Herman van Veen en om vervolgens met hem op tournee te gaan. Harry heeft bij Herman een begeleidende rol, maar hij componeert ook muziek bij liedjes. Al enkele dagen na zijn eerste touroptreden speelt Harry een solostuk. Op 16-jarige leeftijd componeerde, Harry een succesvol stuk' ('Meta Sequoia'). Harry's instrumentale composities krijgen in de programma's van Herman een eigen plaats. In deze periode speelt Harry tevens als gitarist bij het Utrechts Jazz Orkest (van 1971 tot 1975).



In 1974 gaat Harry, naast zijn optredens bij Herman van Veen, samenwerken met Liselore Gerritsen en Laurens van Rooyen in 'Een klein concert'. Steeds duidelijker wordt dat Harry op eigen benen kan en moet gaan staan, met een eigen publiek, een eigen begeleidingsgroep en natuurlijk een eigen elpee, zijn plaat 'Harry Sacksioni: Gitaar'. Harry speelt tot 1980 op alle platen van Herman van Veen en daarnaast op platen van diverse artiesten als Joost Nuissl in '74, in '75 Liselore Gerritsen, Luc Bral en in '76 Erik van der Wurff.



In 1975 is Harry's eerste tv-solo-optreden in de 'Van Speyckshow' en het Duitse 'Session'. In 1976 verschijnt de elpee 'Vensters' waarvan het titelnummer in 1977 tijdens een speciaal optreden in Antwerpen met het Nationaal Orkest België voor de tv wordt geregistreerd. Het is een druk jaar voor Harry; naast een solotournee door Nederland, componeert hij de muziek voor het toneelstuk 'De Witte Nachten' van Dostojevski uitgevoerd door de Theater Unie, werkt hij mee aan de televisieserie 'De wonderlijke avonturen van Herman van Veen'. Hij produceert en arrangeert de elpee 'Gift From A Stranger' van de van oorsprong Amerikaanse zangeres Lucy Steymel, waarop hij ook een deel van de gitaar- en pianobegeleiding voor zijn rekening neemt. In deze tijd komt de inmiddels wereldberoemde Alfred J. Kwak tot leven. Voor de theatervoorstelling rond het verhaal van Alfred J. Kwak van Herman van Veen, schrijft hij samen met Herman van Veen en Erik van der Wurff een deel van de muziek. Harry speelt bij de eerste serie voorstellingen van dit sprookje ook mee. In 1978 verschijnt de elpee 'Om De Hoek' en werkt Harry mee aan de door Jan Mol gepresenteerde Teleac-cursus 'Gitaar spelenderwijs'.



In 1979 zend de Oostenrijkse televisie een live solo-optreden van Harry uit. In deze tijd speelt Harry ook mee aan de kindertelevisieserie van Herman van Veen 'Herman En De Zes', het vervolg op de eerdere serie 'De wonderlijke avonturen van Herman van Veen'. In 1980 komt de elpee 'Het Dubbelleven Van Holle Vijnman' uit en de elpee ‘Live in Amsterdam’ waarop een registratie van de tournee van Harry met een groot orkest. Mei 1979 is op Curaçao Harry's laatste optreden bij Herman, om alleen in 1981 nog enkele maanden in een speciaal programma van Herman van Veen 'Herman van Veen, Erik van der Wurff & Harry Sacksioni' op te treden. Hierna gaat hij echter weer zijn eigen weg. In hetzelfde jaar wordt de elpee 'Strikt Persoonlijk' uitgebracht. In 1982 speelt Harry op de elpee van Liesbeth List 'Voor Vanavond En Daarna'.



Harry heeft met een groot aantal muzikanten samengewerkt. Muzikanten zoals Erik van der Wurff, Hans Koppes, Martijn Alsters, Ger Smit die ook spelen bij Herman van Veen vormen zijn eerste begeleidingsgroep, maar er komen steeds weer nieuwe muzikanten in zijn regelmatig wisselende begeleidingsband om de hoek kijken. Hieronder muzikanten als Ton Scherpenzeel (Kayak), Rens v/d Zalm (Fungus) die zijn te beluisteren op de CD 'Intimate Strangers' uit 1990 en Marten Scheffer (Wolverlei). In 1988 treedt Harry samen met Angelo Branduardi op in Antwerpen, als gast bij het Koninklijk Philharmonisch Orkest van Vlaanderen (twee jaar eerder speelden beiden tijdens 'The Night Of The Proms') en is hij te horen op de geluidsband bij de voorstelling van Youp van 't Hek 'Hond Op Het IJs'. Harry speelt in de zomer van 1990 mee op de cd 'Hè Hè' van Jan de Wilde. Een samenwerkingen met Raymond van 't Groenewoud (de elpee 'Nachtjournaal' uit 1984 en op solo-tournee's) en Frank Boeijen (de cd 'Wilde Bloemen') resulteert in 1993 in een korte tournee onder de titel 'Boeijen, Sacksioni & van 't Groenewoud'.



De platen en cd's van Harry zijn op verschillende labels bij een aantal platenmaatschappijen uitgegeven. In begin bij Harlekijn Holland/Polydor het label van Herman van Veen, vervolgens Philips/Phonogram, Mercury/Phonogram, State Of Mind/Dino en sinds 2001 bij Cutaway. Cutaway is Harry's eigen gitaarlabel. Bijna al het oorspronkelijke vinyl is inmiddels heruitgegeven op cd, maar ook van de cd's is een deel niet meer verkrijgbaar. De meeste platen verkopen goed en worden 'goud' (meer dan 25.000 exemplaren), toch krijgt Harry pas in 1994 voor de CD 'Who's Pulling The strings' (een prachtige cd, ik heb hem thuis en luister hem nog iedere dag!!) een 'Edison-instrumentaal'.



Op de veelgestelde vraag of Harry ook gitaarles geeft, is het antwoord consequent nee, maar master-classes en workshops geeft hij wel, zoals aan het Herman Teirlinck Instituut te Antwerpen en bij diverse muziekscholen (voor de voorstelling waar ik naartoe ben ik geweest bij cultuurpunt, had hij ook een work-shop gegeven, maar daar ben ik niet bij geweest). Verder interesseert hij zich voor (gitaar)talent en is Harry betrokken bij de 'Sena Guitar Awards' (eerder 'The National Guitar Award' en 'De Nationale Gitaar Kampioenschappen') als jurylid tijdens de finale.



Harry componeert voor uiteenlopende doelen. Het meeste is voor zijn eigen voorstellingen maar ook voor andere artiesten. Tot zijn vertrek componeert hij voor de verschillende producties van Herman van Veen. Naast dit werk voor theater en plaat componeert hij voor televisie, zoals bijvoorbeeld in 1980 de muziek bij de IKON jeugdserie 'De Zesde Klas', eind jaren negentig de muziek van de RTL-quiz 'Denktank' en in 2002 van de titelsong voor 'BNN Warzone'. Voor toneel componeert hij in 1977 de muziek bij 'De Witte Nachten' van Dostojevski en voor dans schrijft hij in 1998 voor Intro-dans de muziek voor hun jeugdvoorstelling Piste waarvan ook een cd 'Piste' uitkomt. Op Radio 3 doet hij in 1991 mee met het 'Filefestival', waarvoor hij een compositie voor 50 auto's en één gitaar schrijft en uitvoert 'De Claxofonie'. Harry componeert ook muziek bij voorlichtings- en promotiefilms van o.a. Defacto, de MLDS en het KWF en enkele reclames.



Naast het componeren van muziek schrijft Harry ook teksten. Lang laat hij het zingen van liedjes aan anderen zoals Marijke Nekeman, Jopie Jonkers ('Schaduwen') Raymond van het Groenewoud ('Nachtjournaal', 'Triple-tour') en Herman van Veen ('Spätnachrichten') over, maar in 1985 zingt hij zelf op de plaat 'Amice' en daarna af en toe ook op het podium. (Mijn moeder zei tegen mij dat hij nooit zong, omdat hij dat niet kan, maar dat heeft ze dus blijkbaar fout, want ik lees nu dat hij dus zelf heeft gezongen, haha. Maar bij de concerten waar ik naartoe ben geweest van hem, daar zingt hij niet bij, het is echt puur alleen zijn gitaarspel.

In zijn eigen programma's en op zijn eigen platen speelt hij vooral eigen composities en relatief weinig werk van anderen en dan altijd in een duidelijk eigen arrangement, zoals ook op de cd 'Oorsprong'(ook een zeer mooie cd) te horen is. Pas bij de 'Helden'-tournees (dit is het eerste concert waar ik van hem naartoe ben gegaan, en ik heb ontzettend genoten!) doorbreekt hij dit en speelt meer van anderen maar wel op zijn eigen manier. Op zijn cd 'Helden'(staan ontzettend mooie nummers op), een live album dat als eerste cd is uitgebracht op het Cutaway-label, is hiervan een selectie van te horen.



Een succesvolle samenwerking met de gitaristen Jan Kuiper, Eric Vaarzon Morel, ZoumanaDiarra en Digmon Roovers onder de titel 'Five Great Guitars' de eerste helft van2003 resulteert in een live cd en krijgt in 2004 een vervolg (hierover meer in mijn vorige verslag). Onder de titel ‘Harry Sacksioni & consorten CITY!’ treedt Harry op met multi-instrumentalist Izak Boom en eerdergenoemde Digmon Roovers en solo is Harry te horen in het programma 'De Solist' met nieuwe composities en keuzes uit zijn gehele oeuvre. ‘Harry Sacksioni

& consorten CITY!’



City!



Tourneeseizoen:

9, 20, 29 november 2003, 4 december 2003

extra voorstelling: 8 mei 2004 (i.p.v. De Solist)

23 mei 2004 (10e Pulling the Stringsdag)

In Nederland



Harry Sacksioni - gitaren

Digmon Roovers - gitaar

Izak Boom - mandoline, banjo, accordeon



Geluid: Martijn van Campen

Productie: Katowee Holland



Gespeelde nummers:



Veranda

The Roaring City

Torredembarra

Who's Pulling The Strings

Iers Feest

Svobodadans

Overspel

Stable Love

De Tweeling

De Kermisklant/Vrouwentongen

The Killy Killy Song

Fast Finger Boogie

Masai Mara

Blackbird

The Clap

Lopend Vuur

Amsterdam ArenA

Freighttrain

Terug Op Aarde

I Wish

Blue Ronda A La Turk







Zijn concerten vind ik gewoon echt geweldig. Het is gewoon zo knap hoe snel hij kan spelen en hoe hij het dan speelt. Ikzelf speel ook gitaar, maar ik kan echt niet zo spelen als hem, dat is voor mij onmogelijk. Maar ja hij doet het dan al wel zowat z’n leven lang dus dat is even een verschil. En omdat hijzelf ook zo zit te genieten tijdens zijn concerten, kun jij dat daardoor ook alleen maar doen. Ik ben blij dat hij niet zo bekend is als bijvoorbeeld Marco Borsato, want dan zal hij alleen maar van die grote concerten kunnen geen, waarbij je hem niet kunt zien. Maar ik denk trouwens dat hij ook niet zo zou willen zijn, want hij heeft ook kinderen en het niet echt leuk voor hem als hij niet meer gewoon over straat kan lopen zonder dat iedereen achter hem aan zit.

Hij heeft heel veel nummers op cd’s staan, thuis hebben we zo’n beetje alle cd’s/elpees van hem, omdat mijn moeder en vader ook heel erg van zijn muziek houden. Die cd’s hebben al heel wat uurtjes gedraaid zo, want ik kan er geen genoeg van krijgen om die gitaardeuntjes aan te horen!

De titels van zijn nummer passen vaak ook heel goed bij het gitaarspel. Bijvoorbeeld een liedje heet Amsterdam, dat heeft hij zo gespeeld dat je ook echt een voorstelling in je hoofd heb van hoe het in Amsterdam is. Dat vind ik wel zo mooi en goed! Zo gaat het in vele liedjes. Ook een liedje waarbij hij uitlegt dat het over een ouderwets treintje gaat die voor iedereen die in wil stappen stopt, waardoor degenen die ergens snel naartoe willen altijd te laat komen, dus krijg je mensen die gaan kibbelen tegen elkaar. Het liedje begint dan langzaam, net als het treintje en gaat dan steeds sneller. Op een begeven moment is het treintje op snelheid, dus het liedje ook, maar zodra het treintje moet stoppen voor mensen die in willen stappen gaat de muziek dus ook weer steeds langzamer, totdat het stopt. Dan krijg je het mooiste stukje van het liedje, dan maakt Harry Sacks van die tonen op zijn (elektrische) gitaar die net op stemmen lijken. Een hoog deuntje van degene die dus instapt, die wordt gevolgd door een harde en lage toon van degene die dus boos is dat de trein moest stoppen en dat hij daardoor te laat komt. Als dat stukje voorbij is dan komt het treintje en dus de muziek ook weer op gang. Dit liedje vind ik gewoon zo geweldig, omdat het gewoon net echt lijkt!!!

Ik hoop dat ik u een beetje heb over kunnen halen om ook eens een keer naar een concert van hem te gaan, want ook voor degenen die misschien niet van gitaren houden, zijn zijn concerten geschikt!



Het tijdschrift 'Pulling the strings' is een informatieblad voor Harry Sacksioni liefhebbers, opgezet om aan de groeiende vraag om informatie over zijn spel en composities tegemoet te komen en meer inhoudelijk in te gaan op die dingen waar Harry mee bezig is.



In het blad staan losse achtergrondartikelen, artikelseries die een aspect behandelen en tenslotte een aantal vaste items. Een kleine selectie:



• de speellijst aangevuld met bijzondere optredens en terugblikken op bijzondere optredens.

• de column van Harry, waarin hij zijn zienswijzen op het gebied van muziek, radio- en televisiewereld ventileert, maar ook soms zeer persoonlijke 'ontboezemingen' doet

• met terugwerkende kracht, waarin het meeste wat over Harry die afgelopen maanden in de media is geschreven of wat hij op radio en televisie heeft gedaan.

• voor de gitaristen onder de leden is er Harry's Workshop waarin hij ingaat op de vele technische aspekten van zijn spelen, altijd in de vorm van een van zijn composities, genoteerd in zowel notenschrift als ook in tabulatuur

• regelmatig worden er CD's besproken van andere artiesten die bij voorkeur zijn uitgebracht in eigen beheer

• bijdragen over specifieke gitaar--/artiestenwetenswaardigheden voor de amateur en (semi)proffesional

• de aankondiging en nabeschouwing van de Pulling the strings-dag, die Katowee Holland ieder jaar voor de lezers organiseert. Een gratis dag in een theater in het midden van het land, waar je van Harry een workshop kan ondergaan, enkele gitaristen een eigen kort optreden mogen verzorgen, waar een uur lang vragen aan Harry gesteld kunnen worden en waar hij aan het eind van de dag een uur lang optreedt!





A

Aan De Voet Van De Regenboog

Ali's Shuffle

Amsterdam

Amulet (Amulett)

Amulet-Escapade

Amulet

Angelique (T: Loes Sacksioni)

Anji (D. Graham)

Arena

Aruba, 12 dec., 1979

Axel F.: Toerist (De Toerist)



B

Balletje-balletje (Fast Finger Boogie)

Bello [I K]

Blue Moon Song (M: Jan Kuiper)

Blue Rondo A La Turk (D. Brubeck gitaar bew. Harry Sacksioni)

Brasilian Affair

Breekbaar



C

Carousel (T: Liselore Gerritsen M: Harry Sacksioni, Laurens van Rooyen)

Curaçao



D

Dans Der Continenten

De Ierse Kust

De Kermisklant

De Koorddanser

De Laatste Trein (T: Loes Sacksioni)

De Lifter

De Man Met De Vlieger

Denktank

De Tijd (T: Loes Sacksioni)

De Toerist

De Tweeling Van Mc Intosh

De Vlechters



E

Eclips

Elixer

Embryonic Journey (J. Kaukonen)

En Dan Is Er... (Joop Stokkerman)

Escapade (Eskapade)

Eternal (M: Eric Vaarzon Morel)



F

Fast-Finger Boogie (Balletje-Balletje)

Fender-blues (Lopend Vuur)

Frauenzungen (Vrouwentongen)



G

Girls, Girls, Girls (instr.) (Georg Kajanus)

Goofy



H

Here Comes The Sun (instr.) (T&M: George Harrison)

Hick-Ups (De Hik)

High Life (M: Jan Kuiper)

Huiswaarts



I

Ierse Dans

Iers Feest

Intimate Strangers

I Wish (Stevie Wonder)



J

Jessa

Jessica



K

Karavaan

Kinderliedje (M: Jan Kuiper)

Kleedkamer

Kruis



L

Lappenballerina

Lenno

Levenslang

Lied Voor De Stoet Der Vermisten

Linda (T: Loes Sacksioni)

Loose The Blues (M: Gerrit de Boer)

Lopend Vuur



M

Macho

Machomannen

Marco Polo

Masai Mara

Mas Guapa (M: Eric Vaarzon Morel)

Meander

Meneer Satie In Japan

Menuet Voor Een Drenkeling

Meta Sequoia (Harry-stuk)

Mobile

Muggendans



N

Nachtjournaal

Nachtvlinder

Na Ja (Uitzicht Op Zee) (T: Rob Chrispijn M: Herman van Veen, Harry Sacksioni)

Natrap(je)

Niet Alleen (zie Nicht Allein)(T: Herman van Veen M: Herman van Veen, Harry Sacksioni) Niks Meer Te Vieren (T: Youp van 't Hek M: Ton Scherpenzeel)

Nonna's Nachtmerrie



O

Ochtend

Ochtend Van De Schijn

Omdat Victor Jarra Zong

Om De Hoek

Onder Woorden (T: Herman van Veen M: Herman van Veen, Erik van der Wurff, Harry Sacksioni)

Ontmoetingen

Oorlogsdroom

Op Huis Aan

Overspel

O Waterlooplein (Bew: Youp van 't Hek)



P

Paddentrek

Pablo

Parade Der Dieren

Poot Van Metz

Prikklok 07.45 Uur



R

Rivierlied

Roofstaat Aan De Zee (T: Rob Chrispijn M: Harry Sacksioni) [7]



S

Sambito (M: Jan Kuiper)

Scarborough Fair

Schaduwlied (T: Rob Chrispijn)

Schaduwvechten

Screaming Pines

Slangenmens

Spaanse Vlieg

Spetter Pieter Pater!!!!!!!! (T: Herman van Veen M: Herman van Veen, Harry Sacksioni, Erik van der Wurff)

Spinning Wheel

Spitsuur (Rat-race)

Staatsprikkeldraad

Stil Als Een Steen (T: Rob Chrispijn)

Suikerspin

Svoboda Dans



T

't Bazige Beestje

Terug Op Aarde

The Amazing Matador

Thee Bij Tante Josephine

The Killy, Killy Song

The Noordwijk Blues

The Pink Panther Theme

The President's Limousine

The Roaring City

The Warzone

Time After Time

Tranen

Tok, Tok, Tok (T: Herman van Veen M: Herman van Veen, Erik van der Wurff, Harry Sacksioni)

Torredembarra

't Wilhelmus A La Sacksioni



V

Vakantie

Vensters [B O R]

Vensters/Haifa [Q]

Veranda [Q]

Vermiste Terecht (T: J. Baars M: Herman van Veen, Harry Sacksioni)

Verzameling (T: Rob Chrispijn M: Herman van Veen, Erik van der Wurff, Harry Sacksioni) Vooravond

Voorzet

Vrouwentongen



W

Walking The Zoo

Wat Droom Je Vannacht

Wat Heb Je Nou Aan Geld? (T: Herman van Veen M: Herman van Veen, Erik van der Wurff, Harry Sacksioni)

Wat Ik Mis (T: Herman van Veen M: Harry Sacksioni)

Weerschijn

Who's Pulling The Strings

Willoos (T: Raymond v/h Groenewoud, Rob Chrispijn)



Y

Yeti

Yoeri's Reis



Z

Zeppelin

Zijn Testament (T: Loes Sacksioni)

Zondagmorgen

Zwarte Paard


REACTIES

Log in om een reactie te plaatsen of maak een profiel aan.

L.

L.

@fritsreetkever

5 jaar geleden