Fiets-afwaai-weer!

Fiets-afwaai-weer!

Door Kim

De KNMI voorspelde het al: lopen en fietsen zou vandaag errug moeilijk worden. Dat hebben we gemerkt: dankzij windstoten t/m 100 kilometer per uur was het voor bijna iedereen een ware uitdaging om op school te komen.

Bah, echt herfstweer dus. En morgen waarschijnlijk niet veel beter. Ben jij vanmiddag wel weer heelhuids thuisgekomen, of ben je net als veel van onze Scholieren.com Twitter-volgers van je fiets gewaaid?

Gepubliceerd op 18 november 2009

Lees verder

Waarom havisten het vaakst zakken: 'Het is een verdund vwo-programma'
Waarom havisten het vaakst zakken: 'Het is een verdund vwo-programma'
Wat vind jij van de n-termen voor vmbo?
Wat vind jij van de n-termen voor vmbo?
Wat vind jij van de n-termen voor havo?
Wat vind jij van de n-termen voor havo?

REACTIES

M.

M.

Ik moet de "storm" nog in! Volgens mij valt het wel mee hier, maar we zullen zien

16 jaar geleden

K.

K.

ik had wind mee dan is zoon storm best wel leuk

16 jaar geleden

Log in om een reactie te plaatsen of maak een profiel aan.