• 4e klas vmbo | 880 woorden
  • 27 maart 2002
  • 12 keer beoordeeld
Cijfer 4.4
12 keer beoordeeld

VOLUMIA! CONCERT 15-02-2002
Ik ben al +/- 5.5 jaar fan van Volumia! en ben ook al veel naar concerten geweest! Sinds ongeveer 1 jaartje heb ik een meisje ontmoet (Wijnie) en zij is ook heel erg fan van Volumia! ze is nu mijn VOLUMIA!maatje :) en ga ik met haar naar de concerten! In dit concert verslag beschrijf hoe 1 van mijn concerten was met de bandleden ontmoet. Eerst zal ik even de bandleden voorstellen: Xander de Buisonjé --> Zang/piano
Axel Lindelauf --> Piano

Robin Zalm --> Drums
Hans-Paul(HP) Nieskens --> Gitaar (manager) Richard Ritterbeeks --> (bas)Gitaar
Harold Mingels --> Saxofoon
Eric van Oppen --> Trompet
Tamara Hoekwater --> Achtergrond zang
Birgit Ingen-Housz --> Achtergrond zang
Pieter Vermeulen --> Dat is de bij gitarist alleen voor de Tour van de nieuwe cd PUUR. Concert: Hoogeveen 15-02-2002
We waren in Hoogeveen rond 3 uur. Het concert begon pas om 20:00 maar wij wilden van te voren de bandleden nog even zien. Het was die dat heel koud, maar het was de moeite waard om de hele tijd buiten te staan. We hebben daar ook nog 3 andere fans ontmoet waar we nu nog contact mee hebben. Zij stonden ook al zo vroeg te wachten. Rond half 4/ 4 uur kwam het eerste bandlid eraan. Het was Harold. Hij was zo voreg omdat hij nog eventjes voor het concert ging hardlopen. Toen we naar zijn auto liepen kreeg ik ineens een radio in mij handen en Wijnie kreeg de saxofoon die moesten we eventjes mee naar binnen helpen dragen :) maar wij dachten dat we zo naar binnen konden maar nee daar stond Rudy de bodyguard (crew) en hij pakte de spullen van ons over. Het was jammer dat we niet mee naar binnen konden, maar ik sta wel leuk met Harold op de foto! Rond half 5 kwam er een rode auto aangereden daar zaten Eric, Tamara en Birgit in. We hebben een tijdje met hun staan praten en het was heel gezellig. Ik sta van hun alleen met Eric op de foto. ongeveer een uurtje later kwamen HP en Axel eraan toen ze uitstapte liepen we naar hun toe, foto's maken enz. en met ze gepraat. HP kende Wijnie en mij nog van een vorig concert! Rond 18:00 kwamen Pieter, Richard en Robin eraan. Robin is echt één van mijn favo's en die van Wijnie helemaal. Toen ze uitstapte gingen wij dus gelijk naar Robin toe en gaven hem een kadootje dat we voor hem hadden gekocht. We kregen 3 kussen en een knuffel en mochten ook met em op de foto. Ook met Richard en Pieter staan we op de foto. Rond 19:00 kwam Xander eraan samen met de visagiste Kim. Xander kende Wijnie en mij nog omdat we een paar keer bij zijn huis waren geweest. Ook met hem staan we weer op de foto! en hij heeft 2 foto's van hem en mij gesigneerd. Nu waren alle bandleden binnen en het was inmiddels al half 8 en de zaal ging bijna open dus wij liepen naar binnen naar onze plaatsen, we zaten eigenlijk op rij 3, maar we zagen 2 lege plaatsen over op de 1e rij!!!!! dus wij wachten tot het concert begon en er zat nog steeds niemand dusja toen gingen wij er maar zitten. Er werden veel liedjes van het nieuwe album Puur gespeeld omdat het natuurlijk de Puur-tour was. Maar ook veel liedjes van de andere albums. Er werd door de band veel gelachen, vooral toen Tamara op de piano wilde leunen, maar ze dacht dat die iets dichter bij stond, niet dus, haha en toen viel ze bijna Xander die kwam echt niet meer bij en deed het later expres nog een paar keer na. Het hele concert door was er een gezellige sfeer onder de band en het publiek. Xander betrok het publiek er heel erg bij. Dat was echt heel leuk! Wijnie had een spandoek gemaakt met "Robin I love U" hij had het gezien en gaf een handkus en zwaaide af en toe met zijn drumstokje. Maar onder het liedje 'Hou me vast' werd er ook gefilmd en de camera stond op ons gericht dus wij gingen maar even in de camera het liedje mee zingen en de camera man erachter stak zijn duim omhoog. Toen het concert (jammer genoeg al) afgelopen was kwamen alle bandleden naar voren om te buigen, maar Robin kwam naar ons 2 toe en pakte onze handen en gaf er een kus op...daarna gaf hij ons zijn drumstokje. Nou dat was echt helemaal geweldig!!!! Toen helemaal op het eind zijn we weer naar de artiesten ingang gelopen en daar kwamen ze weer uit. We zijn met Robin mee naar de auto gelopen en hij had z'n armen om ons heen geslagen en hij was heel lief... Hij moest gelijk weg dus gaf ons een kus en zei wel 3 keer Dag lieverds van me (met een Limburgs accent:)) Wij liepen ook weer naar de auto waar mijn vader stond te wachten en Robin bleef ons helemaal na kijken en zwaaien totdat we in de auto zaten. Ik ben naar veel concerten geweest Maar dit was toch wel het allergaafste concert tot nu toe! Dit was mijn concert verslag over VOLUMIA! op 6 april 2002 is er een mega concert in Ahoy Rotterdam omdat VOLUMIA! dan alweer 10 jaar bestaat. Mariska