Vraag 't aan Rob: Nieuw mobieltje!

Vraag 't aan Rob: Nieuw mobieltje!

Door Rob

... Rob's tweede stripalbum is nog steeds hier te bestellen!

Gepubliceerd op 1 februari 2011

Lees verder

Wat vind jij van de n-termen voor vmbo?
Wat vind jij van de n-termen voor vmbo?
Wat vind jij van de n-termen voor havo?
Wat vind jij van de n-termen voor havo?
Wat vind jij van de n-termen voor vwo?
Wat vind jij van de n-termen voor vwo?
ADVERTENTIE
Ben jij klaar voor het studentenleven?

Op studenten.com kom je alles te weten over het studentenleven. Verhalen, praktische tips en tricks, voor en door studenten. Wil jij graag op kamers, of weten hoe je je eerste jaar overleeft? Check dan onze website!

Ga nu naar www.studenten.com

REACTIES

S.

S.

Ik vind 'm weer erg sterk. Het valt mij de laatste trouwens vaak op, die over de straat kruipende dikke Japanners. Allemaal op zoek naar sushi he, echt dat je denkt: eet eens iets anders!

15 jaar geleden

A.

A.




@Simon: Nou, japanners zijn erg modern, ze kruipen niet, maar lopen. En ze eten ook anders ja. En veel meer lekkere dingen dan in Nederland.

15 jaar geleden

C.

C.

Sinds wanneer wordt je dik van sushi?

15 jaar geleden

S.

S.

@Creative: het gaat om de hoeveelheid, begrijp je?

15 jaar geleden

M.

M.

Hij is weer geweldig!

15 jaar geleden

L.

L.

Dus eigenlijk probeert rob te zeggen: zoek vrienden met status die voor jou iets kunnen betekenen en maak ze dan afhandig van hun geld.

15 jaar geleden

H.

H.

Hallo rob,
Op school ben ik vaak erg hyper
Ik ga dan helemaal springen en vrolijk doen en knufels geven enzo
alleen het probleem is dat ik al iin de 4e zit en het op veel mensen nogal knderachtig overkomt.
Ook heeft dit als gevolg dat ik halverwege de dag (en aan het eind ofc)doodop ben en weer moet 'opladen'
Hoe doe ik hier iets aan?
X

15 jaar geleden

X.

X.

Racisme, overal racisme.

15 jaar geleden

A.

A.

Een woord:
RACISTISCH!

Volgende keer beter, dude...

15 jaar geleden

M.

M.

halo, ik ben marielle van luik ik ben niuw ien niederlant thus ullie moutten mije helfen!

15 jaar geleden

R.

R.

15 jaar geleden

C.

C.

HAHAHAHAHAHA
Gebeurt dit echt?

15 jaar geleden

?.

?.

dit slaat echt nergens op,kom op mensen geloven jullie die onzin nou echt?

15 jaar geleden

J.

J.


@??????: Ja.

15 jaar geleden

S.

S.

Dit is zo racistisch.

15 jaar geleden

J.

J.

hoi rob,
soms gebruikt mijn zusje mijn make-up zonder dat ze het vraagt.
en als ze het dan vraagt en ik zeg nee doet ze doet ze het toch!
wat moet ik doen?
groetjes jetske

15 jaar geleden

D.

D.

Jeez, ik vind dat mensen tegenwoordig echt te ver gaan met alles racistisch noemen. Dit is gewoon een grapje, niks hatelijks meet bedoeld. Grappen over Belgen zijn toch ook niet racistisch?

15 jaar geleden

X.

X.

@Demonique

Wel.

15 jaar geleden

Log in om een reactie te plaatsen of maak een profiel aan.