Film op vrijdagmiddag #9

Film op vrijdagmiddag #9

Door Daan

Ik ben een groot fan van de filmklassieker Sound of Music. De liedjes zijn stuk voor stuk ge-ni-aal! Dat vonden ze ook in Antwerpen!

Gepubliceerd op 12 februari 2010

Lees verder

Wat vind jij van de n-termen voor vmbo?
Wat vind jij van de n-termen voor vmbo?
Wat vind jij van de n-termen voor havo?
Wat vind jij van de n-termen voor havo?
Wat vind jij van de n-termen voor vwo?
Wat vind jij van de n-termen voor vwo?
ADVERTENTIE
Ben jij klaar voor het studentenleven?

Op studenten.com kom je alles te weten over het studentenleven. Verhalen, praktische tips en tricks, voor en door studenten. Wil jij graag op kamers, of weten hoe je je eerste jaar overleeft? Check dan onze website!

Ga nu naar www.studenten.com

REACTIES

K.

K.

Dit gaat dus standaard onze examenstunt worden ofzo!

16 jaar geleden

M.

M.

Zo'n vette flashmob :)

16 jaar geleden

A.

A.

je hebt dit vaker. in Amerika en nog ergens anders is dit al geweest

16 jaar geleden

Log in om een reactie te plaatsen of maak een profiel aan.