Fietsersbond is er vroeg bij

Fietsersbond is er vroeg bij

Door Simon

Afgelopen jaar ging het helemaal mis: er viel zoveel sneeuw en het vroor zo lang, dat gemeentes zout en sneeuwschuivers tekort kwamen. Gevolg = veel fietspaden bleven zoals ze waren: koud, glibberig en keihard.

Daarom trekt de Fietsersbond nu al (en ja het is 25 graden buiten) aan de bel bij gemeentes, zodat ze onder het genot van een ijsje kunnen hebben over ijzel op de fietspaden. En om te voorkomen dat jullie straks op weg naar school wéér allemaal op je muil gaan.

Gepubliceerd op 6 juli 2010

Lees verder

Waarom havisten het vaakst zakken: 'Het is een verdund vwo-programma'
Waarom havisten het vaakst zakken: 'Het is een verdund vwo-programma'
Wat vind jij van de n-termen voor vmbo?
Wat vind jij van de n-termen voor vmbo?
Wat vind jij van de n-termen voor havo?
Wat vind jij van de n-termen voor havo?

REACTIES

D.

D.

ik hoop dat ze wat voorelkaar krijgen, ik word echt schijtziek van die besneeuwde fietspaden, daarom pak ik de bus maar vriendinnen van mij kunnen dat niet omdat die in een klein dorp wonen zonder bushaltes

15 jaar geleden

K.

K.

@duckdog96
helaas is het niet gelukt, elke ochtend val ik minstens 3x, kom met blauw benen en armen te laat op school, moet nakomen, en daarna weer lekker glijdend en vallend naar huis...

15 jaar geleden

I.

I.

ik word er ook niet egt goed van, ook al heb ik er geen last van, door de grote hoeveelheid zand op de route waar ik fiets heb ik grip als wat!
waar ik me dus aan erger is dit:
je gaat naar school, iedereen gaat op ge muil, want er is niks gedaan, dan ben je eindelijk uit, ik fiets dus het zijweggetje in en wat zie ik dan:
DE SNEEUWSCHUIVER OM 10 OVER 3!!!!!!
DAN SNEEUWT ALLES WEER ONDER EN BEGINT HET WEER VAN VOORAFAAN. egt om zoek van te worden

15 jaar geleden

Log in om een reactie te plaatsen of maak een profiel aan.