Beoordeling 3.7
  • 2e klas havo/vwo | 316 woorden
  • 28 mei 2003
  • 45 keer beoordeeld
Cijfer 3.7
45 keer beoordeeld

Het is 24 maart, 19:00 uur er staat een menigte voor de ‘Ahoy’. Er staan 2 lange rijen mensen voor de ingangen. Eindelijk begon het dan, het concert zou 3 uur duren Er was eeb groot bord waar je alles goed op kon bekijken wat er zich op het podium afspeelde. De Idols kandidaten kwamen op volgorde van de afvallers een voor een oplopen. Op het grote bord draaide er een filmpje over het voor Zosja allemaal was begonnen. Zosja zong als eerste het liedje ‘You oughta know’ .Daarna werd Julie’s filmpje gedraaid, waarna zij ‘don’t let go’ zong . De derde afvaller was Joel en ook van hem verscheen er een filmpje hoe het voor hem begonnen was. Daarna zong hij het liedje ‘I need you’. Toen kwam er een filmpje over bas en daarna zong hij het lied ‘When you say nothing at all’. In plaats van dat de 5e Afvaller Marieke ging zingen kwam er nu een het liedje ‘I’m so excited’ dat werd gezongen door:Zosja, Julie, Joel, en Bas
Daarna kwamen Marieke en David die allebei 2 liedjes zongen. Dewi zong zelfs 3 liedjes,namelijk: ‘Lady Marmelade’, ‘I’m so beuatiful’ en ‘Objection’. Daarna ging Hind, die 3e is geworden met Idols. Eer zong ze het liedje ‘Feel’ en daarna ‘Bad boys’.Jim werd 2e, maar moest nog even wachten tot hij zijn liedjes kon zingen, want eerst kwamen Zosja, Marieke, Dewi, en Hind(alle vrouwlijke kandidaten) met het nummer ‘It’s raining men. Daarna kwam Jim wel zingen. Hij zong eerst het nummer ‘Proud Mary’,daarna ‘Drops of Jupiter’. Daarna riep Jim, Jamai het podium op. Samen zongen zij het nummer ‘Isn’t she lovely’. Jim liep het podium af en Jamai, ging het liedje ‘Sorry seems to be the hardest word’ en daarna zijn eigen liedje ‘Step right up’.Het publiek werd helemaal wild dus uiteindelijk heeft hij het liedje drie keer gezongen.